Verzend en leveringsbeleid

Hartelijk dank voor je bestelling bij Paws Rescue Team. We streven ernaar om je bestelling zo snel en zorgvuldig mogelijk bij je te laten bezorgen. Onze verzendtijd varieert tussen de 2 en 5 werkdagen. Mocht het om welke reden dan ook langer duren, dan stellen we je hier direct van op de hoogte. Let op: de vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De levering wordt verzorgd door de postbode of pakketbezorger van PostNL, waardoor het exacte moment van aflevering niet gegarandeerd kan worden.

Retourneren

Bedenktijd en retourneren

Indien je om welke reden dan ook besluit om een bestelling te retourneren, heb je het recht om dit binnen 14 dagen na ontvangst te doen, zonder opgave van reden. Na annulering heb je nog eens 14 dagen de tijd om het product retour te sturen. Je ontvangt dan het volledige orderbedrag, EXCLUSIEF verzendkosten, terug. (Dit omdat dit kosten zijn die we vanuit de stichting ook moeten maken) De kosten voor het retourneren van het product zijn ook voor jouw eigen rekening. Deze bedragen doorgaans ongeveer € 7,25 per pakket. Voor de exacte tarieven verwijzen we je naar de website van je vervoerder. Zorg ervoor dat het product, inclusief alle toebehoren en indien mogelijk in de originele staat en verpakking, naar ons wordt teruggestuurd. Neem voor het gebruikmaken van dit recht contact met ons op via info@pawsrescueteam.com. Zodra we je retourzending in goede orde hebben ontvangen, zullen we het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen terugstorten. Eventuele waardevermindering van het product door beschadiging of onjuiste verpakking kan worden doorberekend, dus behandeld het product met zorg en zorg voor een goede verpakking bij retourzending.

Verkeerd bezorgadres

Heb je per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We zullen proberen de bestelling indien mogelijk voor je aan te passen.

Garantie en Klachten

Garantie

We hechten veel waarde aan onze producten en doen ons uiterste best om deze in perfecte staat aan je te leveren. Mocht er desondanks iets misgaan tijdens het transport of als er een ander probleem optreedt waarvoor je aanspraak kunt maken op garantie, neem dan binnen twee maanden na ontdekking van het gebrek contact met ons op. Als het gebrek onder de garantie valt, zullen we kosteloos zorgen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan voorkomen dat iets niet helemaal naar wens verloopt. We verzoeken je vriendelijk om eventuele klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@pawsrescueteam.com. Als we samen geen oplossing kunnen vinden, kun je je geschil voor bemiddeling aanmelden bij Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het ook mogelijk voor consumenten in de EU om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie, te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Als je klacht elders nog niet in behandeling is, kun je deze ook via dit platform indienen.